7
Herkese hayırlı ramazanlar mutlu hafta sonları. İşte beğendiğim iğne oyası özlem...










Yorum Gönder

  1. BEKARKEN BAYA BİŞEYLER YAPMIŞTIM AMA 6 YILDIR ELİME DAHİ ALMADIM ÇOK SEVİYORUM ÇOK ZARİF İŞ ELLERİNE SAĞLIK ÇOK GÜZEL OLMUŞ...

    YanıtlaSil
  2. Arkadaşım çok hoş görünüyor iğne oyası,bende yapmasını biliyorum ama hiç işim olmaz valla :) iğneyle kuyu kazmak gibi birşey.Ama Boluya gittiğimde ablamdan harika iğne oyaları modelleri getirdim,blog da yayınlayacağım.Bakalım beğenecekmisin :)

    YanıtlaSil
  3. BENCEDE COK ZARIF ÖZLEMCIGIM

    YanıtlaSil
  4. merhabalar kızlar.nasılsınız.ben geldim.özlemişim vallahi.alttaki sehpa örtüsü harika.ellerinize sağlık.herkese selamlar

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşlar yıldızlar gibidir, onları her zaman göremezsin ama senin için her zaman var olduklarını bilirsin,sevgiler arkadaşım

    YanıtlaSil
  6. merhaba özlemcim nasılsın?marifetli ellerinle döktürüyorsun yine değilmi?kızlar nasıl onlarada selam söyle.halı kursu bittimi.ne yapıyorsunuz şimdi.kucak dolusu sevgiler.bide tabiki hayırlı ramazanlar.

    YanıtlaSil
  7. cok sık erkek gozuyle harıka gorunuyor annem cok orerdı :):)ordan bılıyorum

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için şimdiden teşekür ederiz.

 
Top